Vierde dimensie

ico Xandra Nibbeling

Nieuwe generaties groeien op met de digitale wereld als hun ijkpunt. Jonge volwassenen schrikken van post op de deurmat omdat dit in hun ogen meestal op slecht nieuws duidt, van de belasting bijvoorbeeld of rekeningen. Leuke post komt in hun beleving alleen nog digitaal binnen. Net als heel veel informatie.

Gelukkig weten wij beter. Want u, onze lezer, waardeert de gedrukte versie van BK-informatie onverminderd. Zo bleek uit ons lezersonderzoek van 2017. Toch zou een digitaal magazine als aanvulling op het fysieke blad geen overbodige luxe zijn. Op die manier kunnen onze abonnees altijd en overal bij een groot deel van de informatie die wij bieden en kunnen we beter inspelen op de actualiteit. Bovendien hopen we op deze manier ook nieuwe generaties kunstenaars te bereiken met de beroepsinformatie die wij bieden.

Met dat in ons achterhoofd zijn we de afgelopen maanden in samenwerking met de ontwerpers en bouwers aan de slag gegaan en het resultaat, onze vernieuwde en uitgebreide website als digitaal magazine, mag er zijn.

Als abonnee kunt u bij alle informatie op de website, niet-abonnees slechts bij een deel ervan.

Bewaart u de adresstrook die met deze, of een eerdere, BK-informatie meekwam goed, want daarop staat uw abonneenummer waarmee u uw online BK-account desgewenst kunt aanmaken.

Eenmaal op de site, wijst het zich verder vanzelf. Tot 15 november is alle informatie op de website overigens voor iedereen zichtbaar. Dat geeft u even de tijd uw digitale account aan te maken.

Bij het verschijnen van deze BK-informatie is de nieuwe site in de lucht en kunt u hem dus bezoeken. En wanneer u de website bezoekt, laat ons dan meteen weten welk kunstwerk in de openbare ruimte volgens u een sleutelwerk in Nederland is en waarom. Dit in het kader van onze jubileumviering die van start gaat. U leest er alles over op pagina’s 4 en 5 van deze BK-informatie. En hier.

nl_NL_formalDutch